وقتی در رادیو تلویزیون مشغول بهکار شدم هنوز سیستم مدرنیزه نشده بود. در طول چندین سال فعالیت سیستمها را به روز کردیم. من هم در آنجا مشغول شدم و حقوق بگیر رادیو تلویزیون ملی ایران بودم. در سال 1353 از رادیو تلویزیون بیرون آمد...